Sunday, 15 January 2012

NIK AZIZ KAFIRKAN UMNO

Mursidol khawarij PAS Nik Aziz menjadi contoh dan ikutan buat semua kaum puak khawarij,Nik Aziz juga dikatakan sebagai keramat hidup dan nabi oleh pentaksub khawarij PAS.

Perjuangan khawarij PAS yang sentiasa mengkafirkan orang lain tak pernah berhenti begitu saja,selagi orang melayu dan Islam tidak menyertai khawarij PAS maka mereka adalah kafir dan wajib buat khawarij PAS untuk berdakwah.


Pada pandangan mata kaum puak khawarij ,golongan yang tidak meletakkan perjuangan khawarij PAS sebagai perjuangan Islam maka orang itu menolak Islam secara keseluruhannya.Maka Nik Aziz dan seluruh kepimpinan khawarij menghalalkan darah orang yang berseteru dengan khawarij PAS dan jika gugur maka jihadlah mereka.

Si tua nyanyok nak mampus ni kata berjumpa Tun Abdullah ibarat berdakwah kepada yang bukan Islam?

Korang yang tak masuk PAS tu bukan Islam kah?
Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat enggan mengulas kenapa Majlis Syura tidak mengambil tindakan terhadap Presiden Pas, Datuk Abdul Hadi Awang. Ini ekoran daripada perjumpaan Abdul Hadi dengan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi bagi membincangkan penubuhan kerajaan perpaduan antara Pas dan UMNO selepas Pilihan Raya Umum Ke -12 lalu.
Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan sebaliknya menganggap perjumpaan antara Abdul Hadi dan Abdullah itu adalah umpama usaha dakwah iaitu memperkenalkan Islam kepada orang bukan Islam.


ihsan pisau.net

11 comments:

  1. Hidup hanyalah sementara...Kembalilah pada Islam dan hukumnya.PAS @ UMNO sma saja...org melayu.Yang tak betulnya ketamakan,iri hati dan masing2 nak berkuasa.Apa sebenarnya tujuan Allah menjadikan manusia di muka bumi in?.Jgn jawab guna nafsu..tp jwbh ikut Agama Islam...Nabi Muhammad pd zamannya dikata gila,dilempar najis dan mcm2.Begitulah para wali.para ulama di hina,dibunuh,dikeji.Ambil cth cerita Nabi Khaidir...tak perlu hurai...cari sendir dan baca dan fahami.Kawe rakyat biasa..tak kerja tak make,cukai kena bayar,kalu sakit jantung...jual tanah nak berubat...tu lah kito

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju bro...hidup ini hnya smntara,kembalilah pada islam dan hukumnya...i like your notes...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Ya pas dan umno sama, mereka adalah parti politik dan wadah untuk memerintah. Yang menjadi masaalah ialah PAS sengaja mengambarkan kepada rakyat bahawa mereka lebih islam dan UMNO menghampiri kafir. Dengan cara demikian, maka rakyat akan pilih mereka sebagai pemerintah, tapi masaalahnya ialah mereka tak pandai memerintah (bukan ahli), sebab itu mereka dangkal didalam selok-belok berpolitik sehingga dipergunakan olah PKR dan DAP. Bila ini terjadi, maka UMNO merasa hak melayu dan islam akan tergadai jika PAS betul2 dapat tampuk pemerintahan. apa kesudahan......
    perpecahan dikalangan melayu.....

    ReplyDelete
  3. Beginikah sikap orang yg mempertahankan Melayu???Kalau dah BENCI dengan ISLAM yang PAS bawa,sayanglah dengan ISLAM yang RASULLULLAH (SAW) bawa.Islam tidak mengajar mengeji,tidak menghina dan tidak kepada perkara yang menjatuhkan maruah manusia.

    Saya yang cetek ilmu ni,berasa sedih melihat gambar seorang pemimpin ISLAM dipermain-mainkan.Ya Allah,ampunkanlah hamba-hambaMu yang jahil ini.Bukalah hati mereka untuk bersikap lebih terbuka.Satukan lah kami agar sinar Islam & bangsa kami terpelihara.Amin..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hari ini kamu menghina seorang manusia seagama sebangsa denganmu..dosa dengan Allah boleh kamu pohon ampun dariNya. Dosa dengan manusia tak akan selesai selagi kamu tidak berurusan dengannya, mahukan kamu muflis di Mahsyar nanti..selagi sempat pergi lah minta maaf..

    ReplyDelete
  7. buang la pict atas ni.. xbaek... bayangkan pict pemimpin kita di atas tu.. ape perasaan..

    ReplyDelete
  8. anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
    laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
    berharap anda jangan keberatan

    ReplyDelete